Shalhevet

    ליצירת קשר

    השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם!

      ימי כשירות לממוני בטיחות

      לממוני בטיחות יש תחומי אחריות רבים ומשמעותיים. בין השאר הם מופקדים על מיפוי מפגעים אפשריים, על העברת הדרכות בטיחות לעובדות ולעובדים ועריכת תוכניות בטיחות שנתיות. ימי כשירות לממוני בטיחות נועדו לשמר את הכשירות שלהם ואת היכולת שלהם לבצע בהצלחה את כל המטלות. חברת שלהבת מציעה מגוון רחב מאוד של השתלמויות המוכרות כימי כשירות.

      ימי כשירות לממוני בטיחות לפי תחומים

      * היבטים משפטיים – אחריות פלילית ואזרחית, היבטים משפטיים בעבודת הממונה על הבטיחות, כלים להתמודדות בפני תביעות נזיקין בבטיחות, חידושים בחוקים ובתקנות

      * הגורם האנושי – אחראי הבטיחות כמאמן בעולם הבטיחות, ארגונומיה והגורם האנושי, הגברת ההשפעה של ממונה הבטיחות (סדנת סימולציות), הדרכה טובה בפני קהל, התמודדות עם לחץ ושחיקה, טיפול יעיל בהתנגדויות, פרשנות משפטית לממונה בטיחות, פסקי דין.

      * תנאים סביבתיים – איכות הסביבה, בנייה ירוקה, הובלת גז טבעי.

      * בטיחות – בטיחות בחשמל, בטיחות בעבודה עם גפ"מ, בטיחות בחקלאות, חקירת תאונות עבודה, יישום והטמעת כללי בטיחות בעבודה עם קבלנים ונותני שרות,  תורת התחקור לתאונות עבודה בתעשייה ובבניה.

      * נושאים נוספים – היערכות לחירום, השימוש במדדים לשיפור הבטיחות, חיזוי כשלים והערכת סיכונים, כשלים ולקחים באירועים המוניים, ממונה בטיחות ככלי על לוח השחמט.

      עניין רב, תועלת גבוהה

      הרשימה הנ"ל של ימי כשירות לממוני בטיחות הינה רשימה חלקית מתוך כלל האפשרויות שמציעה חברת שלהבת. כל ימי העיון מוכרים ע"י זרוע העבודה כימי כשירות, כלומר מאפשרים לממונים על הבטיחות להאריך את הסמכתם בהתאם לתקנות העדכניות. עוד חשוב לדעת כי החברה אמונה גם על בניית ימי עיון בהתאמה מלאה לצרכים ספציפיים של לקוחות בכל ענפי הפעילות. לחברה ניסיון עשיר של יותר מ-25 שנים בהעברת הדרכות מכל הסוגים – ימי כשירות, הדרכות בטיחות, מגוון רחב של קורסים (למשל אחראי רעלים או ממונה על הבטיחות בענף הבנייה), השתלמויות ענפיות ועוד. הניסיון מתורגם ליכולות גבוהות בכל הנוגע להעברת הידע הרלוונטי בכל קורס או יום כשירות, ומצטרף אל הבקיאות המקצועית רחבת ההיקף. גם זהות הלקוחות שקיבלו שירות כזה או אחר משלהבת לאורך השנים מעידה על האיכות הגבוהה. בין השאר תמצאו ברשימה את בנק דיסקונט, את חברת טבע, את המשרד להגנת הסביבה, רשויות מקומיות רבות (עיריית חיפה, עיריית ירושלים, עיריית הרצליה ועוד), את האקדמיה לאמנות ולעיצוב בצלאל ואת יוחננוף.

      ליצירת קשר השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

        מאמרים שלנו

        חברת פרסום דיגיטלי חברת פרסום דיגיטלי
        דילוג לתוכן